moving into my thirties

Nu har jag avslutat min sista vecka som 29-åring och lämnar en årtionde bakom mig. I mitten av nästa vecka fyller jag 30 år och börjar ett nytt årtionde i mitt liv.

Det känns väl så där, jag är inte helt okej med att bli trettio, men samtigt känns det spännande och lite "på tiden".
Jag har haft en stor fest redan i april tillsammans med en kompis och i denna vecka ska jag ha grillbuffé med vänner och familj och på själva födelsedagen ska jag ut och äta med min familj på Mattias Dahlgrens Matsalen på Grand här i Stockholm.

Sen drar jag till Italien och leker tonåring i en månad. Kanske får kyssa en vacker italienare, bada i månsken och dricka mig bakfull och dansa på svettiga dansgolv. Samtidigt får jag göra besök på bondgårdar, se ny städer och ha min nya guidebok i högsta hugg. Bästa av båda delarna vara ung och vuxen samtidigt. 

Jag har även avslutat mitt 20-tal med att kyssas med en ung man och det tänker jag fortsätta med. Det håller mig ung!  


Kommentarer
Postat av: Vero

Hahahaha Du och dina unga män! Ser fram emot tisdag och att få hänga med dig in your thirties! Have a lovely monday!

Postat av: Helene



Det ska bli så roligt idag, det verkar som det blir superväder. MYS!



2010-06-22 @ 11:17:03
URL: http://hlc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback