och så börjar det..

Nu börjar mitt äventyr.

Kl 04 i natt kommer taxin och hämtar mig för att köra mig till Arlanda, planet till Rom går 06.30. Jag är färdigpackad, väskan går att stänga och väger 19,8 kg. Vilket är väldigt tur då jag verkligen inte vill få övervikt. Jag valde en mindre väska för att inte kunna packa för mycket och för att jag ska släpa den över halva Italien innan jag kommer komma fram.

vad jag vet än så länge om mitt boende är att jag kommer bo med en engelsk tjej som är 24 år, en tjekiska och lägenhetsvärden som är en kille på 27 år som är advokat och jobbar i Neaple. Jag är skeptisk till att bo med värden men jag mailade med en svensk tjej som bott i lägenheten och hon sa att han är trevlig och lämnar en ifred. Lägenheten ska vara stor och välutrustad i ett bra område.

Ja, nu får vi se vad dessa fyra veckor i Salerno har att erbjuda mig??


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback