oj det har gått en vecka

sen jag skrev här senast, så ungefär en vecka på jobbet är avklarad och det är mycket stressigt just nu, eller stressigt men det är mycket jag har fullbokade dagar för flera veckor framåt. Idag satt jag på ett mastodont möte som tog 4,5 timme, puh. Nästa vecka ska jag åka och bo på Sundbyholm slott i tre dagar och skriva affärsplan, det ska bli väldigt roligt och jag hoppas på god mat och mycket effektivt arbete. Veckan efter det ska jag till Hasseluddens japanska spa och utbilda i ekonomi. Så det blir många dagar borta både i januari och februari då vi ska på kick-off. Förhoppningsvis så botar det min längtan efter att åka bort. Även om det är med jobbet och inte med min älskling så kommer jag få sova på hotell, äta god mat och bada i exklusiva bad. Lite lyx ändå.

Sundbyholms Slott
Här ser ni Sundbyholms slott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback