facebook kontot kapat

Jag har fått mitt facebook konto kapat och någon har skickat spam meddelande till alla mina kontakter och grupper som jag är med i. Inte så roligt att upptäcka. Satt manuellt och plockade bort varenda meddelande. Nu har jag bytt lösenord och ska skicka ett mail till facebook supporten. Men å andra sidan vad ska dom göra åt det.

Inte så många som hade reagerat iallfall, ganska pinsamt. Men dom som såg meddelandet förstod nog att det inte kom från mig iallfall. Tristare för dom som tror att jag har varit inne och skrivit något trevligt och sedan deletat det.

Ganska händelselös dag och kväll. Pojkvännen lagar lite middag och jag försöker hålla mig borta från köket men det är svårt, då både han är där inne och kontrollbehovet pockar på. Nä jag måste nog ut och pussa lite på honom. :)

Ha en bra kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback