Veckans roligaste händeler

- Solsemester
Jag och S har bestämt oss för en vecka semester i mars. Whooo!



- Ny mobiltelefon
Jag har beställt en ny mobiltelefon, det blev en SE K530i



Alla mina krav är uppfyllda
- lång samtalstid och standbytid
-radio
-PC-kompatibel
-kamera
-USB-kabel
+ massor med andra saker
sen beställde jag en öronsnäcka också

- Prövat 2 nya ställen i stan
1. Grodans bar, trevligt ställe, ganska lite folk men skön musik och en bartender om vi kände igen :)
2. Le Cafe i sturegallarian, dit ska jag och ta en drink någon kväll helt klart, sköna soffor snygg bar.

- Trevligt sällskap hela helgen
Söta J och söta S, tack för en trevlig kväll och dag

-Lämnat ut mitt telefonnummer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback