Om man skulle sätta igång då

Nu har jag sovit och såsat alldeles för länge, nu måste jag sätta igång med mina projekt här hemma. Jag ska åka och storhandla, städa och fixa massa med saker som måste göras, typ bära ner grejer i källarförrådet, plocka bort julpyntet, städa undan massor med skor. Ja det finns mycket att göra idag. 

Lilla familjen åkte hem från spanien igår, men syrran blev fast en natt i Paris fast hon inte ens skulle åka dit från början och mamma och pappa kom hem riktigt sent i natt. Hoppas att allt har gått bra. Vill inte ringa i och med att dom nog sover. 

Imorgon sätter jobbet igång på riktigt. Sen är det 12 veckor av jobb fram till första ledigheten (påsken). Det är nog den längsta delen på hela året utan någon ledighet (?). Förra året var jag helt slut när påsken äntligen kom. 

Ikväll kommer en lista på mina så kallade nyårslöften, några små förändringar/bestämdheter som jag ska försöka följa detta år.  

Kommentarer
Postat av: Julia

hej, du har inte lust att vara med i våran tävling på bloggen? :) ha en bra dag :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback