Måndag

I morse ville jag verkligen inte gå upp, jag ville ligga kvar i min varma säng och bara få somna om. Istället hörde man hur snöregnet slog mot rutan. Precis ätit lunch och skulle kunna lägga mig ner och somna vilken sekund som helst. Undra om jag ska lägga mig i massagestolen en stund? Idag är jag typiskt måndagsklädd, jeans, långärmad undertröja och kofta (+fliesen)

Ska faktskt träna i eftermiddag, blir step-up bas, måste få till 3 ggr i veckan, inte lyckats hittills. Här kommer en bild på mitt kontor med min nya telefon, (om det fungerar). 




ps. efter mycket om och men så gick det faktiskt. Kul! nu blir det här en interaktiv bildblogg. (Även om bilden blev lite liten)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Fast klickar man på bilden blir den ju stor, i alla fall ganska stor :)
Dessutom är jag galet nyfiken på hur det gick igår, måste nog ringa o höra imorgon...

2008-01-21 @ 20:14:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback