Årets klipp

Nej det är inte ett reafynd utan min nästa frisyr.

Så här stod det i mitt beautyhoroscope i amerikanska glamour:

"This year is about succesful partnership, update your hari (you know its time!) for stronger first impressions: just amping up the pink makeup - a hot spring look- will get you compliments.
Or it could be the afterglow, your sexlife is perking up."

Jag fastnade för två saker i detta, ja det är hög tid att jag byter frisyr och faktiskt klipper min efterlängtade page och att mitt sexliv ska bli bättre. :)

Men medans jag i frisörångest försöker bestämma mig för hur mitt nästa klipp ska se ut så har jag tagit fram några bilder. Jag funderar alltså mellan en ordentlig uppklippning med sexiga olika längder eller pageklippningen.



eller



eller



Så vem
Jennifer Anistons sleaka page
Cameron Diaz snygga page med liter mer lugg och längder runt ansiktet
Denise Richards snygga olika längder men fortfarande långt

Säg gärna vad ni tycker i kommentarerna!

Kommentarer
Postat av: Vero

Jag röstar på Cameron Diaz.

Inte Denise Richards, fegis, det är för likt det du redan har. Det är jättesnyggt, men time to go a little crazy!

Postat av: Jenny

säger också cameron, lätt! :)

2008-01-10 @ 19:01:43
Postat av: anonym

samma här!

2008-01-10 @ 22:04:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback