Grymt mycket att blogga om

...men jag kommer inte på något just nu. Just nu är jag bara grymt trött istället för bloggsugen. Men om det hade varit kl fem i morse så hade jag haft massor med uppslag till blogginlägg.

Låt mig se, det var

- trettioårskris (har jag eller kommer jag få) + mina föregående kriser som jag upplevt. Flytt till Örebro, 20-årskris, förlora min livskärleks-kris osv.
- gamla vänner, ja alltså inte att dom är gamla utan gamla som i dåtid.
- pengar

Vi får välla se om det blir något inlägg om detta i framtiden.

Nu, sova.....

sleep tight where ever you are!

Kommentarer
Postat av: Vero

Pengar halleluja, vilken skitmånad det är på den fronten.
As for the 30 year old crisis, så har du en bra bit kvar bruden, remember that and enjoy!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback