Nu är det bevisat

Nu är det äntligen bevisat, sommar tid kan vara hälsoskadligt, läs artikeln här!

Det är det jag har hävdat hela tiden, jag får jetlag av att ändra till sommartid/vintertid. Sen ska vi inte prata om mörker urhvudtaget. Det mår jag sämst av. Men som tur är så är en resa till Spanien inbokad över jul och nyår, så då blir det mycket ljus och värme.

Helgens planer ser ut som följer, snart ett gympass, och sedan en eller två eller tre drinkar med J, börjar på Rival på söder, slutet, än så länge okänt. Lördagen blir shopping, fika, middag och massor med film. Söndag, träning och en middagdate i stan. En riktigt skön helg med ganska lugna planer. Sen ska jag njuta till 100% av den extra timmen man får sova. Sova är en av mina absolut favorit hobbies. Tyvärr är det ingen hobbie man kan skriva om i CV:et.

Nästa vecka åker jag till Wien och hälsar på min syster, ska bli så himmla roligt och jag längtar verkligen dit. Ska bli skönt att få några dagar ledigt med miljöombyte innan prognoser och bokslut tar greppet om en på jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback