I'm back

Jag är tillbaka i verkligheten efter min UGL-kurs. Shit vad bra den var, alla ska gå en sån här kurs. Den är superbra. Jag har lärt mig så mycket om mig själv och andra. Jag känner mig både urlakad men även fylld av massor med fina känslor. Tänk om man skulle kunna få göra en sån här sak med sina vänner. Vilken grej det skulle innebära!

I helgen hade jag inga som helst planer och det var absolut rätt att göra efter kursen. Man behövde verkligen landa och smälta allt man varit med om. Så i fredags blev det idol och tidig säng. I lördags en hederlig slappadag med promenad och tv. Idag har varit mer produktiv. Jag har fått bort massor med papper och dåliga samveten, som att jag har gjort mitt ITP-val. Äntligen! Jag har tvättat, tränat och storhandlat.

Veckan är ganska lugn. Jag ska dock till Örebro på tisdag i jobbärenden, men har passat på att boka in en gammal kompis på fika. Blir nog en sväng upp till universitet och grankotten, in the name of sentimentalitet.

På torsdag ska jag klippa mig, nu blir det nog en hel del av håret som åker av. Det är alldeles för långt och händelselöst för mig. Blir nog en färgbyte oxå. Kan kanske bli en middag med en kompis på kvällen, men det verkar stört omöjligt för oss att få till en tid att träffas, så det står till hoppet i den frågan.

Hoppas ni har haft en härlig helg, nu är det nya krafttag framöver.

Jag känner mig lycklig och stärkt för första gången på mycket länge. Därav den passande rubriken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback