Helg igen...

Nu är det fredag kväll och jag har fått massor gjort på jobbet även om det var lite av en konstig dag. Hann förbi min gamla grundskola som firade 60-års jubileum. Träffade alla mina gamla lärare som finns kvar på skolan. När min mellanstadielärare kom gående mot mig och sprack upp i ett leende och slängde ut armarna i luften så kändes tårarna i långt borta. I eftermiddags var jag och tränade en timmme på gymmet. Nu har jag ätit middag och snart börjar Idol och sen "fredag hela veckan". För er som känner mig, vet att jag börjar garva bara jag tänker på "hej baberiba-gänget".

Helgen blir en ganska lugn helg, men det kommer definitivt bli intressant. Massor med roliga saker inbokade. Bland annat en fika med en long gone friend, middag med en god vän och en brunch på söndagförmiddag med en date.

Well, jag ger er inte mer....:)

ha en bra fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback