åh, härliga söndag

Mina söndagar senaste veckorna har varit helt fantastiska. Otroligt produktiva. Jag har städat, tvättat, förberett veckan, tränat, lagat urgoda middagar, tagit tag i dåliga samveten, organiserat och rensat.

Den här söndagen är inte olik alls. Jag har sovit länge, tvätten är på, jag ska städa, sen ska jag träna på gymet och laga fisk till middag.

igår gick jag på stan med mamma och pappa hela dagen. Det finns bara en sak som är säker då, det går pengar. Jag har bland annat köpt nytt bestik. Jag kör vidare på designen Rådman. Har redan en vas från henne, ska förmodligen även köpa ett stort uppläggningsfat från hennes kollektion till köket.

Nu ska jag ner i tvättstugan och sen lunch

Ha en bra söndag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback