Se det snöar...

Vilken chock i morse när jag klev upp och såg att snön yrde utanför fönstret. Men nu börjar julkänslan plötsligt smyga sig på. Jag har redan börjat planera för ett glöggkalas, funderat på vad jag ska köpa för julpynt och få den där myspyskänslan. I vanliga fall så börjar jag alltid lyssna på min julmusik redan första december och dricka julmust.

Det blir nog en liten promenad idag även fast jag är lite orolig för min stackars mage. Den mådde alldeles bra i morse men sen åt jag frukost och började röra på mig här hemma, och nu så mår den inte så bra längre. Usch
Jag har funderat på om jag drog olyckan över mig själv genom att utmana ödet i förr förra inlägget. Nja, för det första så hade pappa något liknade strax innan vi åkte till österrike, och sen är det här inte influensan. Så jag håller fast vid inlägget, även om jag inte har tid för det här alls.

Jag såg i min lilla överblick av veckans planer att ingen träning har fått plats. Så det får bli träning på fredagkväll och lördagdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback