Hemma och tillbaka på jobbet

Kom hem i söndags efter fyra fantastiska dagar i Österrike. Österrike är ett av de vakraste länderna (efter Sverige) i världen. De höga bergen med alla höstfärgerna, små städer med gamla hus och Donau. Bilder kommer. 

Nu är man tillbaka på jobbet och nu är det lite av lugnet före stormen. Det blir några intensiva veckor fram till jul. Det känns skönt att veta att den 22nde så går flyget till Spanien. 

Träningen går bra, uppe i tre till fyra gånger i veckan. Men jag börjar faktiskt tycka det är riktigt kul. Planerar till och med mitt liv utifrån det. Men det händer inte mycket på kroppen (känns det som iallafall). Jag har ju ett antal kilo fett att gå ner. Jag håller på och funderar ut vad jag ska unna mig själv i slutet av juni när vi har gjort vägning och konditionstest nummer två. Lutar åt två alternativ som jag håller för mig själv för tillfället. 
     Jag hade en otroligt bra kondition men fett halten var det mindre bra med. Hua mig! Nu är det bara nyttigt mat och träning som gäller så kanske det ordnar sig. 

I dag vann jag vår tippning i allsvenskan på jobbet. Hur det gick till, ja det kan man ju verkligen undra. Men jag gjorde som varje redig tjej gör. Jag följde en proffstippare i tidningen och det ledde till att jag blev 500 kr rikare.
 
Jag borde verkligen höra av mig till massor med folk. Men jag orkar verkligen inte. Det dåliga samvetet gnager.

Sist men inte minst, stort grattis till lillasyster som fyller 22 år idag. Hoppas din dag har varit bra och din kväll ännu bättre. Kram!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback