Tisdag

07.00 Vaknar, vill inte gå upp

07.05 Pappa ringer och tjatar o min B-uppsats, han vill att jag ska ta fram den så att syrran ska få se den. Försöker få fram att 1. jag skrev uppsats i ekonomi 2. vi var fyra personer 3. ett helt annat universitet. Hon kommer bara bli ännu mer stressad av att se den. Försöker få honom att lugna ner sig.

07.10 Duschen, bästa studen på hel dagen, jag älskar att duscha. Bli ren, bli människa, pigg och snygg.
(Ska sova i öret mellan fredag och lördag. Kommer förmodligen inte finnas någon dusch, jag undrar redan hur jag ska klara mig, + glöm ej öronproppar)

09.00-12.00 Möte

12-13 Lunch, min fruktansvärt starka wok från igårkväll, men tröstar mig med att chili sätter igång förbränningen. Bikiniångesten gror i bakhuvudet. Pratar om semester vid lunchbordet, can't wait.

13-14 Städar upp efter andras misstag, vad roligt det är...........älskar människor, som a)aldrig lär sig, b) tycker förmodligen att det är skittrist och tänker inte förbättra sig c) är dumma i huvudet

14.45 Bokar biljett hem från Örebro från sj:s hemsida. Har totalt glömt hur man gör, nåt man gjorde jämt när jag bodde i örebro i sex år. 1999 åkte man till stockholm för 90 kr 2007 för 220 kr.

15.00 Jag blir koordinator för nätverket för kvinnor för vårat affärsområde. Äntligen är jag engagerad i något som jag verkligen brinner för, jämställdhet på våra arbetsplatser.

16.30 Kommer hem och kors i taket, för första gången sedan tja, ett och ett halvt år sedan, har jag lagat en hemlagda köttfärssås. Detta beror mest på att jag inte har så mycket pengar och att det var dom ingredienserna som jag hade hemma. Det blev gott, det hade jag oxå glömt. Jag brukar nämligen köra med Barilla arrabiata sås med fläsk, så himmla gott.

Kvällen kommer att fortsätta med en kvällspromenad och sedan ugly betty, så det gäller att jag ger mig av.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback