SKRÄCK MORGON

Imorse var jag med om en händelse som har satt djupa spår i mig. Jag har faktiskt aldrig varit med om något likande förrut även fast regelbunden användning i 14 år (minst) och jag funderar starkt på hur jag ska göra imorgon bitti.

Jag fastnade i ögonfransböjaren med en ögonfrans. Det gjorde sjukt ont och den hängde mer eller mindre av sig själv och ögonfransen vägrade att lossna. Jag stod med en nagelsax alldeles för nära min pupiller. Tillslut lossnade den.

Men jag höll mig kolugn. Det var först efteråt som jag höll på att börja gråta och fundera på vad jag skulle ha gjort om den inte lossnat.

Alt. 1. Gått till jobbet men en ögonfransböjare hängande framför ögat. Då skulle grabbarna på jobbet verkligen börja undra.

Alt. 2.  Ring min kära far i ren hysteri.

Förmodligen alt. 2. Hur ska jag göra imorgon??

Jag har haft en jätterolig kväll ute i produktion (på mitt jobb) som jag ska berätta mer om imorgon. Men har någon av er åkt en vält någon gång? och när används en vält och en vögel? Fundera på den du. Så berättar jag mer imorgon.

Sov så gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback