schlagerkväll!!

Ikväll blir det schlagerkväll hemma hos en kompis. Det ska bli jättekul att träffa henne, var alldeles för länge sedan plus att jag ska få se hennes nya lägenhet för första gången. Jag vet knappt vilka länder som är med i tävlingen eller om nån låt är bra. Man blir alltid lite orolig över hur det ska gå för sverige och vilken låt som ska vinna.

Idag har jag inte gjort så mycket, men jag har dock tvättat och joggat UTE. Det var skitjobbigt. Jag tror inte min joggingtur tog mer än 15 minuter, (jag gick först) men jag var helt död när jag kom hem. Alltså jag joggar 25 min på gymmet men klara inte mer än 15 min ute. Det måste var nåt mentalt Jag slet som en varg för att inte stanna och bryta utan faktiskt jogga hela vägen hem. Nu har jag gjort det en gång, det är bara att fortsätta.

Men men, nu kanske jag ska ta mig i kragen,

Heja Sverige, ska ni se schlagern?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback