romatiskt drama (but not in my life)

Tittar på en romantisk drama på TV3  en sån där halvtragiskt men gullig film. Försöker städa, tar lite i taget. Ska träffa S kl 16, ska gå och fika på mocco, se om jag kan få henne att smida på lite planer med mig.

Appropå planer, jag måste försöka boka in att fira min födelsedag. Men juni har plötsligt blivit en ganska fullbokad och stressad månad. Jag vet inte ens vad jag vill göra heller för den delen.

- grillkväll hemma hos mig (som vanligt)
- drinkar på något trevligt uteställe
- picknik på djurgården med kubb och bocca

fler förslag, någon?

(gud vad den där reklamen med bebisarna i blöjor som går på catwalken är söt)

Ikväll blir det tvättid och tv-maraton, jag gillar verkligen femman på söndagar. Imorgon måste jag vara extra tidigt på jobbet för att förbereda mig inför dom två sittningarna jag har som kommer ta hela dagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback