Örebro

I eftermiddag bär det av till Örebro, reunion för fadderiet som fyller 10 år. Det ska bli jättekul att träffa alla som man känner ikväll och massor med andra som man inte har en aning om vilka de är.

Väskan är packad och badlakan är med då vi har tillgång till dusch, jag kunde inte bli gladare. Klara mig inte utan dusch. Kl 15 ska jag möta upp V, sen börjar vår roadtripp med massor med bra musik och samtalsämnen.

Det jag är lite orolig för är om jag reagear känslomässigt över att komma tillbaka dit. Mitt sista halvår på universitet träffade jag en grabb som blev min stora kärlek. Vi bodde ihop i fem månader innan han åkte tillbaka till Holland (han var utbytesstudent). Dit vi ska ikväll är samma ställe som vi hade avskedsfesten för den gruppen.

Men det blir nog sista gången tillbaka i Örebro på väldigt väldigt länge. Så jag ska njuta och walk memory lane. Usch det är bara det att jag är så fruktansvärt sentimental. Jag kommer ha tårar i ögonen bara jag ser skylten örebro. Det är endå sex år av mitt liv som jag spenderarde där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback