Måndag

Vilken jävla måndag....ursäkta mitt språk. Men idag har inte varit en bra dag. Passade ju bra med regn. Börjar med att jag vaknar en timme för tidigt och kan inte somna om. Ligger självklart och tänker på massor med jobbiga saker som jag inte vet hur jag ska lösa/göra åt för tillfället. Sen kommer jag till jobbet, massor att göra. Missar byggjumpan (ja vi jumpar 15 minuter varje dag), spiller ut ett stort glas vatten över alla papper och massor med teknik grejer. Sen är det plötsligt lunch och eftermiddagsfika. Shit vad denna dag gick fort.

Men men, eftermiddagen blev bra. Min syster lagade en (till) fantastisk god middag ikväll. Mamma och pappa kom hem sent igår natt från Rom där de varit tre dagar för att hälsa på släkten. Så vi åt middag ihop och fick höra allt roligt dom har varit med om, och all god mat de ätit.

Hoppas tisdag blir en bättre dag, iallfall på jobbet. Ska ha utbildning hela dagen i våra ekonomirutiner. Det blir ju slappt i allfall.

Hur var er måndag? Jag hoppas bättre än min.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback