en världskändis


Igår hamnade jag och min goda vän på
Anglais, vi beställer varsin god drink och försöker oss på konversation i den höga volymnen av musik. Jag ser först en man som går runt med världens största kamera. Jag tänker papparzzi (har vi såna i sverige?) letar han kändisar? Sen efter ett tag säger min vän att hon ser en (ursnygg) festfixare som springer runt. Efter ett tag ser vi Fadde (han som ska fokusera på det han är bäst på, säkerhet) nyligen urkommen från häktet eller? Vi börjar sakta förstå at det är något på gång. Men vad? Plötsligt händer det något och en gammal man lösgör sig från folkgruppen. Tada this man!! Han gick ut till en väntande bil och blev fotad av vad var förmodligen en nöjesfotograf.

Det är första gången som jag har sett en riktigt stor kändis. Såg dock i tidningen att han fått dålig kritik för sin konsert.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback