en lista, whooo

1. Namn jag lyssnar till: Helene

2. Någonting jag tycker om med mig själv:
Mina åsikter och min självkänsla

3. Någonting jag inte tycker om med mig själv: Jag kan vara ganska reserverad och håller mycket för mig själv

4. Detta är jag rädd för: miljöförstöringen

5. Tre saker jag vill varje dag: känna att det jag gör är värdefullt, ha en good hair day, skratta

6. Tre saker jag absolut inte kan göra: få gröna växter att leva och sluta kolla in bloggar

7. Detta vill jag göra just nu: sova och drömma

8. Bästa känslan: Att älska

9. Värsta känslan: vanmakt

10. Följande egenskaper ser jag gärna att min partner har: ambition, humor och sexig

11. Är du kär just nu: nej, men jag har en crush

12. Jag vill gifta mig: jag vet inte

13. Följande tre saker vill jag göra innan jag dör: Få barn, uppleva en stor kärlek (igen) å bli rik

14. Min käraste ägodel: Oj, jag skulle kunna säga mycket, men jag antar att jag skulle överleva utan så mycket som en enda sak. Men jag har två ringar som jag älskar.

15. Något jag vill ha i present: Jag har tre sidor med saker som måste köpa till lägenheten, så ungefär vad som helst från den listan.

16. Detta har jag på mig just nu: Hahaha, well lets see, nylonstrumpor, tunna bomullsmjukisbyxor, vitt zara linne, veromoda kofta.

17. Favoritkläder: Jeans, speciellt mina nya jeans från Topshop petit, min cashmerekofta från mango och linnen

18. Favoritdjur: nah not my thing


22. Skola - roligaste/tråkigaste ämne
Roligast:
vilken skola?
högstadiet - historia
gymnasiet - marknadsföring
universitet - organisation
Tråkigast:
högstadiet - matte
gymnasiet - matte
universitet - en del av ämnet, ekonomistyrning (hahah det jag jobbar med idag)

23. Stjärntecken: kräfta

24. En bok jag gillar: oj det är många, men marian Keys böcker

25. En film jag gillar: Det är få filmer som jag kan se flera gånger, men jag älskar filmer som har någon typ av konspirationstanke bakom,

27. Favoritdoft: Dior - addicted

28. Detta äter jag gärnaitalienskt, svenskt och japanskt 

29. Dricker helstvatten

30. Favoritgodis: lakrits

31. Hit vill jag gärna åka på semester: USA, spelar inte så stor roll var, men gärna LA, New York eller Miami

32. Färg på mina ögon: Gröna

33. Min längd: jag är en kortis, 1,5 m 

34. Jag tror på: ett liv efter döden

35. Jag spelar: sällskapsspel och gärna kort

36. Person jag beundrar: Mina föräldrar, dom har allt som jag vill ha

37. Så här bor jag:
 En bostadsrätt i närort till stockholm på 54kvadratmeter 

38. Antal döda krukväxter i hemmet: ingen just för att slippa ha döda växter

39. Det här tänder mig: Killar som har självförtroende men nära till skratt, är snygga och lite av en dirty mind 

40. Det här gör mig avtänd: mesiga män

41. Favoritfärg: lila

42. Favoritcitat:
"Doing the best thing in this moment, puts you in the best place for the next" oprah

44. Bästa present jag fått: gucciväskan och bilen
 
45. Senast köpta skiva: en skiva till en kompis i födelsedagspresent

46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är: ögon, mage och mina bröst

47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är: Det tänker jag definitivt inte avslöja, jag tror på devisen, prata inte om dina komplex, då uppmärksammar du bara människor på dom, för som oftast så lägger inte folk ens märke till dem.

48. Udda förmåga/egenskap: hahha istället för att ha krokiga fingrar och kunna göra konstiga saker med tungarn så har jag helt raka fingrar, man kan inte ens böja dom bakåt.

49. Om jag vore ett djur skulle jag vara: En katt, otroligt självständig men vill gärna bli klappad och kelad med

50. Utmanade: alla som vill, men tolka den ur ditt eget perspektiv

Kommentarer
Postat av: malin

om du blir medlem här..
http://gratisgen.se/?ref=72972
..och värvar 7 av dina vänner, eller vem som helst egentligen, kan du få t.ex. ett presentkort på MQ för 500kr.
allt du behöver göra (förutom att värva vänner) är att fullfölja ett eller två erbjudanden för 1 poäng sammanlagt.
Man kan bli medlem på två spelsidor gratis bara. Hur enkelt som helst.
Sen får du se till att dina kompisar gör det med så får du din present ;)
Bra va?!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback