busa ska jag göra idag

Vaknade alldeles för sent efter en natt med så mycket konstiga drömmar. Sitter i soffan med datorn i knät och gått igenom alla mina favoritbloggar, har captain gadget på tv (sånadär filmer är lite underhållande ibland), ätit pasta till frukost och försöker komma underfund med vad jag behöver göra idag. Jag glömde så klart att gå på systemet igår, ska ta med mig lite att dricka till öret. Så det måste ju bli imorgon, för jag antar att det är stängt idag.

- städa
-
busa mig lite
- träna (?)
- hämta resväska o blomlåda hos mamma och pappa (andra steget för en inredd balkong)
- pröva olika outfits för imorgonkväll
- packa

Packlista
handduk
lakan
kudde
klänning
skor
partyväska
smink
cider
topp
underkläder
öronproppar

Att åka i
jeans
topp
tröja
jacka
väska
ballerinas


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback