Packning

Jag ska flyga på fredag, jag ska på semester. Detta skapar alltid kaos. Nu måste jag ordna upp saker och ting för att kunna packa. Att resa är det bästa jag vet, att packa det värsta jag vet. Till och med bara för att åka bort en natt är jobbigt.

Detta är varför:

1. jag har aldrig ägt en enda bra väska, typ weekend-väska eller rullväska. Vad jag dock äger är den största samsonitväskan du kan finna på marknaden. Den har förlorat allt sitt värde då jag inte reser bort 2 månader längre. Nu vill jag ha en bra, självbärande, praktisk väska i bra storlek.

2. Hur många skor behöver man? jo typ alla

3. Vilka plagg fungerar med de andra plaggen? 

4. Hur mycket skönhetsprodukter behöver man? jo typ alla 

Så här chick skulle jag oxå vilja vara när jag reser,

Men att köpa hela sitt bagage på YSL är en alldeles underbar dröm, men när är den verklighet?

Har ni några goda tips?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback