Up and running


Imorgon ska jag börja blogga igen, bara så att ingen vet.

Nu sitter jag med en drink framför mig, i nästan helt mörker med Dolly Parton greatest hits på högsta volym. Ja ni läste rätt, fasiken vilka sköna låtar. Man blir så glad. När hon gör sina hits som "I will always love you" (ja det är hon som har skrivt den) och potential new boyfriend, island in the stream så är det underbart.


Annars så har jag haft en ganska pissig vecka. och bara för att klargöra att jag har inte blivit smygalkis som sitter i mörker och driker vodka, så ska jag på inflyttningsfest ikväll.

vi ses!!

Kommentarer
Postat av: My

Men, nu är det ju i övermorgon. Hallå?! Var är inläggen? =)

2007-04-15 @ 10:57:06
Postat av: Vero

Vad hände med att imorgon ska jag börja blogga?

2007-05-02 @ 18:35:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback