Vad fort det går

Det är helg igen, vad fort tiden går. I helgen blir det utgång med tjejerna. Ser verkligen fram emot det. Dock inte den obligatoriska baksmällan på söndagmorgon. Man märker att man blir äldre!!

Idag var jag på stan och lunchade med en vän, väldigt trevligt som vanligt :)
Gick runt på stan, nu är jag ute efter skor, men hittade ingenting. Köpte dock en topp på Zara, den tredje likadan, har tre olika färger nu. Idag blev en lila, som jag tänker ha imorgon när jag går ut.
Lila är ju höstens accent färg, precis som rött och senapsgult. Det har jag dock valt att inte lägga någon som helst notis vid. Jag kommer ihåg förra omgången senapsgult var trendigt. Tack men nej tack. Det är ett tecken till på att man håller på att bli gammal, man känner igen trenderna, "man har varit med förr" (tänk det där med örebrodialekt så blir det mer effektfullt) Eller så är det ett tecken på att cycklerna går snabbare och snabbare. Vilket som så tänker jag inte ens fundera på att sätta på mig nåt i senapsgult. Men den grå färgen (alla koftor och tröjor) gillar jag, tänk vad jag var trendig redan i vintras när jag gick runt i min mors förstora gråa kofta. (För det var nåt förfärligt kallt hela tiden, ja jä**lar, och jag orkade faktiskt inte bry mig).

Åh vad jag längtar tills jag får flytta in i min lägenhet, en månad och 9 dagar till, sen så smäller det.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback