svar och möte

nej Erika det var sanneligen inte Göran Perssons förtjänst att jag fått mitt nya jobb. Mitt nya jobb är samma titel alltså personalassistent men nu kommer jag jobba mindre administrativt och mer projektinriktat. Jag kommer att få vissa områden att ta hand om så som en fot in på rekryteringsområdet, utvecklingssamtal, fortbildning och så vidare. Jag kommer att ha möjlighet att styra över mitt arbete på egen hand och att arbeta hemifrån. Jag ser fram emot att börja jobb som bara den.

Idag var jag även och träffade en man som har ett headhunting företag för att ta reda på vad dom gör och om det skulle vara en lämplig väg att gå i och med att jag vill in i rekryteringsbranschen. Det blev ett mycket intressant möte och jag sa det att jag hör av mig om några månader. Inte riktigt redo ännu men det kommer jag att bli. :)

Sen åt jag en mycket trevlig lunch med en riktigt stockholmskändis, tänk vad snabbt en stjärna kan tändas på himmlen (men släckas lika fort) hahahah. Jag kunde nästan hålla med honom om att jag såg folks blickar av igenkännande på stan. Jag är glad att jag var förvarnad annars hade jag satt morgon kaffet i vrångstrupen på tunnelbannan när jag öppnade metro. Åh vad jag skrattade.

by the way, jag har blivt Laguna Beach junky på sistonde. Det är alldeles fab. Dom är så underbart castade och replikerna är outstanding. Men en sak är äkta, amrikanska tjejer och killar är verkligen på det sättet. Jag har umgåtts med ett otal amrikanska nittonåringar som har kommit till sverige som utbytesstudenter och dom är verkligen så där. Men man får verkligen ta amrikanarna för vad dom är, och de kan sannerligen festa och få till en super positiv stämning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback