Skor + telefonsamtal

Jag ska köpa skor för massor med pengar. Jag håller er uppdaterade.

+ nu har jag ringt två obehagliga telefonsamtal, som jag så klart gjorde bort mig i ett av dem och det andra gick bra. Men nu är det gjort. Mina föredetta jobb har gjort mig totallt telefonfobisk. Ett problem som jag måste dölja och förhindra i största mån. Det får helt enkelt inte ta över mitt liv. Men jag hatar verkligen att ringa till okända människor.

Telefonsamtalen har gått till folk i personalbranschen. Man måste använda sig av kontakter. Det sjukaste är att det alltid dyker upp jobb som igenltigen inte existerar. Bara för att man slänger ut en fråga.


okej nu duschen, sen tunnelbanan till skobutiker. Sen SKOR!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback