Midsummer murders

Finns det några kvar at ta livet av i detta county. Jag tror inte det. Åh vad jag längtar tills jag får min egen TV i min egen lägenhet. Då får jag titta på det jag vill. Inte för att jag är någon större enthusiast av de desperata hemmafruarna men trean kanske har nåt att erbjuda.

Idol - helt seriöst vad folk saknar insikt. Jag tycker så synd om juryn, tänk att behöva sitta och lyssna på alla de där tokstollarna. Jag kan bli stjärna, se på mig. Börja med att använda ett läppglans som ser schyst ut eller spela in er själva på band och lyssna. "Folk säger att det ryser i kroppen på dom när jag sjunger" ja tack fasiken för det, det är ju ohyggligt dåligt. Men det sorgliga är att det inte finns folk som säger åt dessa wannabes att dom faktiskt inte har det som krävs för att bli en stjärna. Vad är det som gör att vissa av dessa flickor och pojkar faktiskt går upp och gör det här. Vilka mekanismer spelar in? Vill man synas på TV? är det ett vad? eller tror dom faktiskt att dom sjunger bra. Men det var intressant att dom berättade psykologin bakom programmet, men tyvärr så skapar det så mycket känslor hos framförallt tjejerna att det är taskigt att visa det på TV. För får dom lugna ner sig lite så inser dom nog att det var ett rätt beslut och man faktiskt måste kunna sjunga innan man hamnar på lördagarnas utröstningar och inget som dom lär dem.

Igentligen så borde jag fundera mer på vad jag ska säga imorgon när jag ska träffa (förhoppningsvis) min framtida chef. Men jag har faktiskt inte en clue. Jag hoppas definitivt att han har det.

natti natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback