lördag

hej hopp, idag är det lördag och solen skinner ute. Underbart, kan inte fatta vilken underbar september vi har haft. Jag tänkte berätta lite om mitt nya jobb. Det är jättebra, jag har snabbt kommit in i uppgifterna och jobbar på för fullt. Det är ett trevligt kontor med mest äldre människor men det finns två exjobbare där, två tjejer i min ålder, så det är trevligt. Jag har ett eget kontor, ganska stort rum faktiskt som jag inte riktigt har bott in mig i ännu men mitt första diplom är uppsatt. Jag har gått en säkerhetskurs i fredags och klarade den galant.

Vad göra idag? ja jag hade planer men nu är dom lite mer osäkra tyvärr. Men jag ska iallfall gå ut och ta en ordentlig promenad och städa mitt rum och sätta igång ordentligt med tvättar. Har ingenting att sätta på mig. Sen har jag en längtan efter libanisisk mat. Ska se om jag kan förankra det hos någon av mina nära och kära.

Den här veckan har bara handlat om jobb och åter jobb. Jag har varit grymt trött nu har jag två härliga dagar att bara ta hand om mig själv.

På måndag kommer lönen härligt härligt. Det behövs kan jag säga.


Ha en härlig helg, ta hand om kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback