källarlager

Min mamma och pappa skulle kunna starta en heminredningsaffär i vår källare. Jag håller på och går igenom källaren med mamma och pappa för att se vad jag ska ta med mig till mitt nya hem. Vi har hela källaren full med saker. Det är två hem där nere jag lovar. Min syrra flyttade till Kalmar för ett år sedan då fick hon med sig en hel lägenhet och nu är det min tur. Jag behöver knappt köpa någonting. Så mer pengar till diskmaskin, spis och ny micro, tapeter, målarfärg och lite coola lampor. Roligt Roligt!!!

Sen kan jag bara meddela att jag är sjukt förbannad och besviken på en viss person som beter sig som den mest själviska person i universum. Åh det värsta är nog den nochalanta ursäkten "oj då jag borde nog ha....." Dra åt...... Du behöver inte göra någonting, det ska du ha mycket klart för dig. You are on your own and so am I.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback