Förkyld

Jag hra blivit jätte förkyld. Det är katastrof, jag börjar mitt nya jobb på måndag och måste vara med i huvudet. Så jag kör en lista nu. Sen uppdaterar jag så fort jag kan. En kommentar på valet kommer definitivt på söndag.

1. Skulle du kunna tänka dig att delta i en dokussåpa? Ja, big brother

2. Vilken årstid tycker du bäst om? Sommaren, sommar året runt. Finns det ett val vi kan införa?

3. Brukar du sjunga i duschen? Nej

4. Vilken sport tycker du är roligast att se på tv? Simmning, friidrott och konståkning

5. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? nej, känslor men inte kärlek

6. Vad är viktigast för dig? Att vara sann mot mig själv och ha goda vänner

7. Laddar du hem musik och film från Internet? Nej

8. Vad skulle du göra om du vann en miljon kronor? Lägga in i en lägenhet

9. Tänker du mycket på ditt utseende? nej det är slöseri med tid, men jag gör det jag kan för att se bra ut

10. Vad får dig att slappna av? jag kan inte ens komma på det nu, är alldeles för förkyld

11. Är du skyldig någon pengar? Nej det tror jag inte

12. Är du mörkrädd? Nja

13. Vilken färg är snyggast? Svart

14. Tycker du matte är svårt? Ja ibland, men mattenförståelsen kom med åldern

15. Vad skulle du helst vilja vinna i en tävling? Pengar

16. När går du upp ur sängen en typisk helgmorgon? sent....

17. På vem/vad avreagerar du oftast din ilska? Den familjemedlem som är närmast

18. Tycker du rökning/snusning borde förbjudas i lagen? Ja

19. Har du piercing? Nej

20. Bråkar du och dina syskon ofta? Ja

21. Läser du ofta böcker? Ja

22. Vad föredrar du för sorts filmer? Romantiska

23. Vad slösar du mest pengar på? Just nu kan jag inte låta bli att shoppa så mycket  

24. Vill du gifta dig? Ja

25. Vill du ha barn? Ja

26. Vilka tv-program som går just nu har du fastnat för? Idol, Laguna Beach

28. Vilka husdjur har du haft innan? En kanariefågel

29. Solar du ofta? På sommaren

30. Är du bra på att laga mat? Ja

31. Var badar du helst? I medelhavet

32. Vad dricker du för alkohol? Vodka

33. Vilket djur är du mest rädd för? Spindlar, ormar

34. Vad tycker du om monarkin? Jag tycker att den gör ett fantastiskt jobb med att marknadsföra sverige

35. Vilka språk kan du? Svenska, engelska
36. Har du någon gång skadat dig allvarligt? Nej

37. Gillar du att dansa? Ja

38. Är du flygrädd? Nej, jag älskar att flyga

39. Har du någon annan rädsla? Nej,

40. Vad dricker du helst när du är törstig? Mjölk och vatten

41. Vilken är din favoritglass? Är inte så förtjust i glass

42. Tror du på ett liv efter döden? Ja.

43. Vilket kaffe sörplar du helst? jag har ingen favorit kaffesort, men jag tycker om caffelatte

44. Vilket mobilmärke föredrar du? Samsung

45. Vill du gå ner i vikt? kanske

46. Vad har du för personlighet? Positiv och outgoing

47. Har du varit deprimerad? Nej

48. Tycker du om sushi? JA

49. Favoritmat: Italienskt

50. Tror du på livslång kärlek? Absolut!

51. Vad äter du helst när du ser på film? chips

52. Lever dina föräldrar tillsammans? Ja

53. Skulle du vilja träna någon typ av kampsport? Nej

54. Har du tandläkarskräck? Nej

55. Är du en morgon eller kvällsmänniska? Kvällsmänniska

56. Vilken hårfärg har du naturellt? mörkblond (tror jag)

57. Är du beroende av något? Nej

Nu kan jag inte ens andas och svettas ordentligt. Nu ska jag sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback