En månad kvar

Jag ska gå och mäta lite saker i min nya lägenhet. Vi (mor och far) planerar att vi ska sätta in nytt kök. Å för att kunna beställa kök måste vi veta måtten. Det ska bli så kul att få se den igen. Idag är det en månad kvar tills jag får flytta in. Jag har redan förvarnat min chef att jag måste vara ledig tillträdesdagen. Men flytten går inte förrän helgen därpå. Det är skönt att jag inte har nån panik med att lämna ett hem, utan kan ta det i min takt.

Jag försöker fortfarande att beta av min lista. Det går lite långsamt. Men vi får se om jag får några saker gjorda idag.

Igår kände jag mig kass och ville bara ligga under massor med varma filtar. Äntligen har pappa satt på värmen här hemma. Idag känner jag mig bättre men trött. Hösttrött kanske??. Äh jag har ju varit ledig i två veckor men jag ser inte fram emot mörka mornar och kvällar. Tänk sen när snön börjar falla. Skitkul och mysigt en dag sen nej tack. Jag hoppas på en fantastisk september och oktober. Annars kommer jag inte stå ut och rymma bort i januari. Vilken tur att spanien redan är inbokat över jul och nyår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback