En lista innan jag ska sova

Senaste impulsköp: Mina fyra skor som jag köpte igår??
Bästa fikat: Coffi, (tror jag det heter men det är ett stammis ställe) hahahaha
Färg du hatar: Neon i alla dess former
Nån som gör dej förbannad:
våra sosse politiker som haft makten i tolv år men inte får till det ändå om man ska tro alla förbannade löften.
Så får du motion: powerwalks
Om du var en blomma: en ros, ljuv vacker doftar gott men har taggar
Det dyraste du äger: min lägenhet
Tidigaste barndomsminnet: När jag var tre och flyttat till nya huset och granntjejen (fyra år) knackar på dörren.
Första frågan du ställer till ny bekantskap: Vad jobbar du med? eller vad gör du?
Samlar på: Skor och väskor
Underskattad grönsak: Ärtor
En bil är en: mördarmaskin näh jag bara skämta, otroligt bra uppfinning som underlättar livet för många mäniskor, speciellt kvinnor, men är fruktansvärt dyrt att äga
Pryl du inte kan vara utan: Mobilen eller internet (det är ett tricky val)
Ditt livs aha-upplevelse: har nog inte kommit dit ännu
Lyx är: att spendera sin tid som man själv vill och ha pengar
Tidningar du prenumererar på: inga för tillfället, dom har gått ut.
Du gör med 100 upphittade kronor: tja man kommer inte så långt på 100 kr. så en koppkaffe till mig och kompisen får det bli.
Nån du saknar: Min absolut närmaste vän som jag älskar precis för den han är.
När grät du senast: Det var av frustration när jag trodde att jag skulle bli arbetslös igen.
Du tycker det är tantvarning: När jag irriterar mig på saker på offentliga platser.
När är du gammal: När jag är så jävla bakis på söndagarna

Jag ska berätta mer om jobbet längre fram. Ikväll var jag ute med några vänner och drack ett glas vin och "firade" mitt nya jobb.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du ser, man ska inte ge upp!! Ett stort grattis till min vän!! (och inte var det göran perssons förtjänst)

2006-09-07 @ 13:37:05
Postat av: erika

oppss fel inlägg...

2006-09-07 @ 13:41:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback