Att göra...

Den här helgen med början idag har jag en lista med att göra, i försig "enbart" roliga saker. Funderar på att hyra någon film till ikväll, några tips?

Jag ska:
*Åka till H&M för att köpa
-nylonstrumpor
-kolla in lite skinny jeans
*Jobba på min CV, fick sjukt bra tips från headhunting killen
*Skicka lite jobb relaterade mail
*Städa mitt rum
*Skicka lite bilder till en vän
*Köpa ny mobiltelefon
*Powerwalka
*Organisera upp min garderob och skor
*Städa min bil
*Köpa hemförsäkring
*Ringa mäklaren
*Förhoppningsvis träffa vero, som varit borta en vecka, och uppdatera henne på allt roligt som har hänt

Vad ska jag börja med?

Det blir en lugn helg, jag ska förmodligen arbeta nästa vecka vilket jag är mycket glad för, för jag har fått en jobbig dygnsrythm. Inte så att jag går och lägger mig sent men jag kan helt enkelt inte somna. Så jag ligger vaken till tre. Sen så kan jag ju inte gå upp i normaltid utan sover till kl 10. Jag vill arbeta!!!

Ha en bra helg, kram kram

uppdatering: JAG HAR 23 PAR SKOR! Det är inte klokt

Uppdatering: Jag ska jobba nästa vecka, åh vad skönt. Att bara gå hemma är skönt i typ två dagar.

Uppdatering: Nu har jag köpt ny mobil, åh den är så fin eller vad säger ni?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback