Alkohol

Ha, jag är inte bakis idag. Gud så skönt. Jag har dock sovit till kl halv ett och nu läser jag bloggar framför tv. Men det är söndag och jag har absolut ingenting att göra. Så det är lugnt.

Igår kväll var mycket trevligt som alltid. Förfest och sen utgång. Alladin, alltså nu finns det inte mycket ställen kvar att gå på längre. För jag tänker inte gå dit nåt mer, om jag inte är apfull. För ärligt talat är det mycket roligare att vara där full än att vara där halvnykter. Men några plus får dom, underbar aircondition, bra volym på musiken, många dansgolv och billiga drinkar. Men klientelet oj oj oj.

"Alladin, är det inte dit övergivna kvinnor och män går för att hitta någon ny"

JO

"Alladin, är det inte dit alla går som inte kommer in någon annanstans"

JO

"Alladin, är inte det där du blev uppraggad?"

JO

"Jag förstår varför, hahahahahahhaha"


Nästa gång jag går dit (för jag lovar att det kommer bli fler gånger) så tänker jag vara mycket fullare.

Imorgon ska jag åka in till stan och fair un petit de shopping (eller nåt sånt). Jag uppdaterar om det blir några köp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback