42 kr och 10 dagar kvar

Ha ha, den där rubriken behöver nog förklaras lite

Imorgon är det fredag, finally. Jag har varit dagvill hela veckan och verkligen längtat till helgen. Nu är jag så trött så jag tror det är läggdags om 20 minuter. Har suttit och fibblat med en excelfil hela dagen och fått till en fjärdedel av det jag ska göra. Men jag är sjukt stolt över resultat. Jag har klarat av saker på egen hand som inte trodde att jag skulle klara av.

Helgen blir rolig. Det är sista helgen som verkligen kan ägnas till vad jag vill innan flytten. Sen är det bara lägenheten som gäller. 10 dagar kvar!!
Så helgen ska spenderas på följande sätt. En trevlig middag imorgon kväll med en drink på stan. Lördag dag ska gå åt att shoppa!!! Jag tror att jag har gjort av med 42 kr av lönen sen i måndags och det ska genast ändras på. Åhh jag vill shoppa, komma hem med kassar fyllda med nya saker. ( Jag håller på att bli shoppinggalen, jag tror verkligen det). På lördag kväll är det PARTY!! Söndag ska gå åt att slappa.

Men nu sängdags innan jag somnar och slår pannan i tangentbordet. Det skulle vara en syn, gå ut på fredag med bokstäver stämplade i ansiktet.


godnatt godnatt och sov så gott, ha en bra helg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback