Väntan

Att vänta är nog det värsta som finns, eller rättare sagt att vänta på nåt man inte vet om det ska hända.
Det gör jag just nu, jag väntar. Jag väntar på ett gensvar och jag väntar på att ta kontakt om gensvaret inte kommer.

Jag är helt inlåst i mitt huvud just nu, kan inte tänka en enda vettig tanke. Jag måste aktivera mig. Just nu känns det som jag inte har ett liv. Men tanken på att aktivera mig känns väldigt jobbigt. Det är som om min emotionella sida har lagt beslag på allt och tänker inte släppa sitt grepp om mig någonsin. Min hjärna känns liten och trång. Inget annat får plats i den. Jag har inget ens att prata om. Saker som måste göras känns som ett störningsmoment, men stör vad då?

Någonting otroligt hände, och nu vill jag att det fortsätter. Men jag vet faktiskt inte varför. Men jag väntar, annars får jag ta saken i egna händer.

Kommentarer
Postat av: Tessi

Jag känner så väl igen mig, tyvärr. Går också och väntar på besked, är otroligt jobbigt!

2006-05-18 @ 08:37:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback