Vad jag är sämst

Inte bloggat på fem dagar, förlåt mig.
I tisdags så var jag på det där informationsmötet. Det var ju verkligen inte vad jag trodde det skulle vara. Det var någon slags grupp intervju. Alltså det spelade ingen roll vilket jobb du hade sökte utan dom tog in alla som sökt sen läste dom upp alla jobb som fanns, sen gick dom laget runt och så fick man berätta lite om sig själv och vilket jobb man var ute efter. Kan ju förstå hur krystat det blev. Så om man får tro deras filosofi, om att se personligheten, runt det hela så gick det nog inte så bra för någon av oss. Men jag måste få höra om du ringde till dom E?

Annars har det inte hänt så mycket, sökt jobbet i Uddevalla, ett VD-assistent jobb och ett ekonomiassistent jobb den här veckan. Plus att jag har njutit av vädret och jobbat på solbrännan, för se idag är det slut. Just det, och varit totalt galen på a-kassan. Min ansökan var uppenbarligen inte komplett, fast jag ringt dom tusen gånger och frågat. Det börjar bli ekonomisk kris.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback