Solen

Aj Aj Aj säger jag bara, solat lite för mycket idag och det bränner en del på mina armar. Men jag klagar inte.
Jag kan inte förstå att det är maj redan, nu går tiden hur fort som helst.

Hittat ett jobb idag som jag ska faktiskt skulle kunna kräva hög lön på pga att jag faktiskt har arbetserfarenheten. Anledningen att jag inte ansökan kom in idag är att man ska ansöka på deras hemsida men det verkar inte som man kan specificera det sökta arbetet, mycket konstigt, så imorgon ska jag ringa och fråga hur man ska gå tillväga.

Sen har jag hittat ett jobb i Uddevalla, nja jag ska kolla upp var det ligger...nej då men det är ett jobb som verkligen passar mig. Sista ansökningsdagen är den 15 maj så jag har lite tid att skriva ett riktigt bra brev.

sov så gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback