Släktingar

Idag kommer det släktingar från Rom till oss. Dom firar bröllopsdag och bokade in en fyradagars trip till oss i regniga Stockholm. Vi ska göra Stockholm och visa allt vakert som vi har här. Dom har en liten pojke i sju årsåldern så jag hoppas på att få gå på Skansen. Tänk att få se älgar, lo-djur, bjönar och alla de andra djuren för första gången i ens liv. Visste ni att Skansen är Sveriges största och äldsta friluftsmuseum.

 Det är det som är så roligt när man har vänner och släktingar från andra delar av världen på besök och verkligen får göra och visa Stockholm som man annars aldrig gör.

ps. Jag har "gett upp nu" (vilken deja-vu känsla jag fick). Nu siktar jag mot nya äventyr, eller vad säger du? *skrattar*

Kommentarer
Postat av: V

Nya äventyr är alltid lika roligt!!
I'm in!

2006-05-26 @ 20:37:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback