Klassfest avklarad

Gud vad roligt, jag hade så kul i lördags och kom hem alldeles för sent eller tidigt beroende på hur man vill se det. Inte jättemånga var där från våran klass men i mitt tycke de viktigaste, eller som jag insåg efter ett tag jag hade inte kunnat säga vem som fattades. Det som dock fattades var namnskyltar, det hade underlättat något fruktansvärt. Alla, och jag menar verkligen alla, visste vem jag var kom ihåg mig och mitt namn. Jag typ inga, jag var fruktansvärt förvirrad första timmen och folk presenterade sig inte heller. Mycket irriterande. Men men, det var kul, tjejerna blev apfulla och pratade absolut inte med mig så jag fick hänga med killarna som var super kul. Många av dom här människorna har jag känt sen jag gick på dagis eller ettan. Jag  gick dit utan några förväntningar och var bara mig själv och det funkade jättebra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback