Midsommar

Imorgon är det midsommar och min FÖDELSEDAG. nääää, jag tänker inte avslöja hur gammal jag blir.
Jag ska ut i skärgården imorgon, min första midsommar i stockholms skärgård. De flesta midsommrar i mitt liv har jag firat på en sönderbränd gräsplätt i mille palle (spanien) med massor med tokfulla svenskar som dricker hemagjord sangria. Dom har inte ens vett att köpa sangria på tetra. Så äckligt.
Efter att tittat på de tokiga svenskarna och när till få solsting så går jag tillbaka till stranden. Sen blir det en liten burk sill till middag och party på kvällen. Sillen kan man köpa i vår lilla butik tillsammans med kalles kaviar och hemska engelska och tyska produkter. Då åker man hellre till de stora matbutikerna. Åh vad jag längtar ner, men om två veckor så bär det av.

Den här veckan har präglats av trötthet, mycket nytt men även mycket roliga saker på jobbet. Fått gå på lite olika möten och varit ute på bygge. Ikväll blir det att packa för imorgon och big gromming time. Tänker stänga in mig i badrummet.

Så jag vill önska alla en glad midsommar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback