Måndag

Idag ska jag skriva på kontraktet kl 11.30 efter det så blir det en runda på stan. Jag tänkte treata mig själv med nåt lyxigt. Har bara inte bestämt vad ännu! en lång runda på NK,s parfymavdelning hägrar i allfall.
Kommer säkert sluta med att jag inte kommer hem med nåt iallfall, som vanligt. Jag är otroligt dålig på att shoppa i Sverige. Utomlands går det hur bra som helst. Speciellt när jag är i Spanien (ja igentligen överallt) det är inbyggt på nåt sätt. Jag har alltid sparat mycket för att just kunna resa, och det är oftast billigare och roligare att shoppa utomlands. När jag pluggade så gick varenda krona som jag kunde avvara från studiemedlet och alla löner till sparkontot för att kunna spendera på härliga solresor inkludera massor med shopping. Ja vi får se hur det går, jag lovar att infa.

Sen på kvällen ska jag med mina vänner ta en "fira-nya-jobbet-drink". Jag måste komma på lite roliga drinkar att välja mellan när jag är ute. Det är så trist med det förfärliga "ett glas vitt". Vilken skillnad det är på att bli full på bra respektive dåligt vin, eller rättare sagt det märks dagen efter. En kväll med enbart dåligt barvin gör att du mår riktigt dåligt. En kväll med riktigt bra vin som man får hemma hos folk, så mår man så mycket bättre dagen därpå. Så jag behöver en drink som är sommrig, god och enbart innehåller vodka. Ja, jag drinker enbart vodka. All annan sprit är fruktansvärt.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback