Lyckan är total

HÄRMED ÄR JAG INTE LÄNGRE EN ARBETSLÖS AKADEMIKER UTAN EN PERSONALADMINISTRATÖR

På onsdag börjar jag mitt uppdrag och det fortsätter till slutet av september.
Det har verkligen gått snabbt. Jag gick på första intervjun i måndags, och börjar den 7 juni.

Ganska exakt två månader har jag varit arbetslös. Jag startade den här bloggen den 3 april. Så jag måste väl helt enkelt döpa om min lilla blogg. Snart, mycket snart, så kommer det att sättas upp ett nytt projekt som jag och en vän spånar på nu. En ny blogg, med mycket intressant innehåll. Men jag informerar så fort det beger sig.

Det är mycket att smälta just nu och jag är väldigt lycklig.

ps Det värsta är väl att AF kommer att ta äran för detta, fast dom inte lagt två strån i kors för mig.


Kommentarer
Postat av: Mel

Grattis till jobbet! Kul att du lyckats få tag på nåt. Och det är väl du och bemanningsföretaget som ska ha cred för det, inte AF. Hoppas allt går bra för dig på nya jobbet då!

Postat av: L B

Toppen!

2006-06-02 @ 19:06:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback