lista

Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Trött och bakis
Favoritgodis: Lakrits
Är det nåt du absolut inte äter: Lever och blodpudding
Kläder just nu: linne och pyjamasbyxor
Musik just nu: Radio, så samma elva låtar i timmen
Vad sa du senast: hejdå till mamma och pappa som flög till spanien
Favorit-hangout: Det är problemet, jag har inget
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: jag skulle vilja uppleva '68
Sommarplaner: JOBBA och två veckor i spanien
Är du bra på matte: jodå
Fisk eller badkruka: badkruka
Saft eller alkohol: alkohol
Längd och vikt: 1.50 meter över havsytan och 48 kilo
Hur många kuddar sover du med: tre
Favoritväder: sommar
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med dig? Jared Leto, vatten och tändstikor
Spelar du nåt instrument: nej
Morgon- eller nattmänniska: natt
Sparare eller slösare: spara
Vem är viktigast för dig: Min familj, min pojkvän
Bästa film: ?
Tror på liv på andra planeter: Ja
Kommer du ihåg din första kärlek: Ja, jag var 15 vi var ihop i 9 månader
Älskar du henne/honom fortfarande: Nej
Har du några homosexuella vänner: inte vad jag vet
Tror du på mirakel: Ja
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Ja, men det är hårt arbete
Ser du dig själv som tolerant mot andra: Jag hoppas det
Ser du på kärleken som ett misstag: nej
Hur många barn vill du ha när du blir stor: två
Bio eller promenad: Promenad
Är du kittlig: Nej
Snarkar du? nej
Stjärntecken? Kräfta
Rädd för insekter? JA
Äckligaste insekten: alla
Största svaghet: totallt opraktiskt
Det här är jag bra på: analysera
Bästa bok? ingen på länge
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? förflytta mig på nanosekunden
Chips, morötter eller godis? chips
Pizza eller hamburgare? pizza
Skriver du dagbok? ja genom bloggen
Har du nån flickvän/pojkvän? Ja
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig?  nej
Stökigt eller välstädat? välstädat men stökigt
Gungar du på stolen? Nej
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? jag vet inte, kanske, jag vill i allfall hoppa fallskärm
Vilken hand håller du gaffeln i? Vänster och kniven i höger
Hur är din drömtjej/kille? min pojkvän är jäkligt nära
Hur många syskon har du? 1
Vad är du mest rädd för? Att inte se möjligheter
Saltar du på maten? ja
Gillar du att sjunga? nja
Vilket gymnasieprogram går/gick du och varför? ekonomiprogrammet, mycket roligt
Anser du att du är stark? inte fysiskt men psykiskt
Brukar du sola? Jag älskar solen och att vara brun.
Vad gör du om du får hicka? Dricker vatten eller håller andan
Har du komplex och för vad? väldigt sällan
Röker du? Nej
Snusar du? nej
Använder du knark? nej
Kaffe, te eller inget? kaffe
Har du en besatthet? nej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback