jag har bytt namn på bloggen

Som ni ser har jag bytt namn på bloggen. Om jag får säga det själv till och med lite fyndigt :)
Det får duga så länge. Nu har jag inget speciellt tema på min blogg längre utan nu får det helt enkelt bli över mitt liv. Jag tycker det är kul att blogga så jag fortsätter.

Jag har bokat flygbiljetter till spanien, fick tag på helt ok biljetter till mitt lilla paradis. Det blir 16 dagar i juli. Först får jag världens bästa jobb, och sen ovanpå det semester. "Det går bra nu"

Fotbollen var ju bara för trist. Vad hände vad skedde. Vi tog ut TV.n på altanen och åt middagen framför. Men det blev en besvikelse utav dess like. Ja inte middagen utan fotbollen. Vilken tur vi har haft med speltider iallfall. Inga matcher som spelas mitt på dagen så man måste vara sjuk eller så (hahaha).

Imorgon ska jag sola hela dagen, eller försöka iallfall jag har insett att jag är inte lika intresserad av att sola längre som jag var när jag var yngre (alltså typ förra sommaren) då kunde jag ligga stilla i timmar, well alltid med lite musik eller någon tidning. Men nu står jag inte ut mer än 20 minuter sen måste jag upp och dricka vatten eller göra nåt. Så vilken tur att jag fick med mig en hel bunt med papper att läsa från jobbet. Massor med arbetsrättsliga grejer och deras rutiner runt personalfrågor. Kul.

Nu ska jag gå tillbaka till TV:n en stund och försöka göra klart min suduko som jag började med. Sen sängen. Godnatt Godnatt

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback