"hellre ångra saker jag gjort......"

Tio första:
Första bästa kompis: granntjejen
Första bil: Ford Fiesta '89
Första kärlek: en pojke i min klass på lågstadiet
Första husdjur: Busan, en underlat vi fick ge bort
Första semester: Rom, typ ett år gammal
Första jobb: Dagisfröken, (ett kommunjobb 1997)
Första köpta skiva: "Absolut..." någonting
Första riktiga kärlek: Min första pojkvän
Första piercing: Öronen
Första konsert: Alanis Morisett på cirkus 1996

Nio sista:
Sista alkoholdrycken: ett glas cider på East
Sista bilfärd: Lördags
Sista filmen du såg: jag kommer inte ihåg
Sista ringda telefonsamtal: V, två timmar sedan
Sista bubbelbadet: länge sedan, kommer inte ens ihåg
Sista spelade cd: ingen aning
Sista kyss: 19 april
sista gången du grät: några veckor sedan
sista måltiden: middag, kall kyckling med potatissallad, sallad och bröd

Åtta har du nånsin:
Dejtat en av dina bästa kompisar? Always fast inte så som det menas här.
Blivit arresterad? nej
Blivit kär vid första ögonkastet? kanske
Varit på tv? ja, i ett progam av Bullen
Fått ditt hjärta krossat? nej
Sagt att du älskar någon utan att mena det? Nej
Haft ett one night stand? Nej
Busringt till nån? Nej, aldrig vågat

Sju saker du har på dig:
1. Linne
2. korta guldbeiga shorts från Mango
3. vet du hur varmt det är........?
4.
5.
6.
7.

Sex saker du gjort idag:
1. Varit på jobbet
2. Lärt mig helt sjukt mycket nya saker
3. lunchat
4. suttit i solen
5.
6. 

Fem favoritsaker:
1. Resa
2. Äta
3.Sola
4. umgås med männsikor
5. att arbeta

Fyra personer du kan berätta allt för:
1. Pojkvännen
2. Några väl utvalda vänner
3. syster
4. mamma

Tre val:
Svart eller vit? Vit
Sommar eller vinter? SOMMAR
Choklad eller chips? chips

Två saker att göra innan du dör.

1. Alska
2. Resa

En sak du ångrar:
1. Absolut ingenting, jag lever mitt liv efter devisen "Hellre ångra saker som jag gjort än som jag inte gjort" och om man lever så är det svårt att ångra faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback