Fredag kväll

Jag är bara hemma ikväll och tar det lugnt. Dom här dagarna har verkligen tagit på mig. Så mycket ny information och bara inslängd i nya arbetsuppgifter. Men det är kul. Idag jobbade jag på ganska självständigt och fick en hel del gjort.

Nästa vecka är jag on my own, nja inte helt men nästan. Det kommer förmodlingen bli riktigt tufft. Men jag är redo för det. Men det är så roligt. Idag tillexempel gick vi igenom semester och uttag av sådan. Vi diskuterade semesterlagen och intjänande år och så vidare. Det är fantastiskt att diskutera nåt som man faktiskt har pluggat, och det är basic men så viktigt. Jag kommer att få nöta det där under den här tiden men jag kommer att lära mig det. Eller som när jag fick deras kollektivavtalshandbok i handen. "Den här kan vara bra att ha, du kan komma att få frågor om det" då vill man bara jubla.

Ja jag låter frälst och jag är frälst. Men ärligt talat jag trodde inte att jag skulle få en sån här chans på mycket länge, det här området är verkligen tufft arbetsmarknadsmässigt och vi är många som har pluggat personal.

I helgen ska jag sova, sola och most important se fotbollen. Heja Sverige

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback